У мене не вистачить сміливості: Френсіс Форд Коппола прокоментував звинувачення у неналежній поведінці
85-річний режисер «Хрещеного батька» представив на Каннському кінофестивалі у травні 2024 року прем’єру свого 140-хвилинного великого опусу «Мегалополіс», в якому знімалися Адам Драйвер та Обрі Плаза. Напередодні прем’єри газета The Guardian опублікувала репортаж про «хаотичну поведінку» на знімальному майданчику. Там же говорилося, що Коппола «затягував жінок до себе на коліна» і «намагався поцілувати деяких топлес та напівроздягнених жінок-статисток».
Тепер Коппола відреагував на звинувачення. У новому інтерв’ю The New York Times він послався на свою матір Італію, яка, за його словами, нагадувала Хеді Ламарр.
«Моя мати сказала мені, що якщо ти заграєш з жінкою, це означає, що ти не поважаєш її», – заявив він.
Говорячи про конкретні звинувачення, Коппола сказав, що є фотографія однієї з дівчат, яку він поцілував у щоку. Кадр зробив ще її батько. Коппола запевнив, що познайомився із дівчиною, коли їй було ще дев’ять років.
«Я не уразливий. Я надто сором’язливий», – пояснив режисер.
Коппола з акторкою Наталі Еммануель. Фото: Getty Images
Виконавчий продюсер «Мегалополісу» Даррен Деметре заявив, що йому ніколи не доводилося чути про будь-які скарги на переслідування чи погану поведінку під час проєкту.
«Френсіс успішно продюсував і зняв величезний незалежний фільм, ухваливши всі важкі рішення, щоб забезпечити його показ вчасно та в рамках бюджету, залишаючись при цьому вірним своєму творчому баченню. Було два дні, коли ми знімали святкову клубну сцену в стилі Студії 54, де Френсіс ходив знімальним майданчиком, щоб передати дух сцени, ласкаво обіймаючи та цілуючи в щоку головних акторів та акторів другого плану. Це був його спосіб надихнути та створити клубну атмосферу, яка була така важлива для фільму», – зазначив Деметре.
Режисер із актрисою Обрі Плаза. Фото: Getty Images
На прем’єрі у Каннах фільм викликав неоднозначну реакцію. Деякі глядачі освистали стрічку після закінчення показу. Однак, як повідомив Джордан Руїмі з World of Reel, все це швидко переросло в оплески, коли почався фрагмент «In Memoriam» на честь покійної дружини Копполи Елеонори. Потім режисер та актори отримали семихвилинні овації.
«Дякую всім вам! Неможливо підібрати слова, щоби розповісти, що я відчуваю. Ми всі одна родина. Ви всі мої кузени. Ми єдині. Як ви бачите наприкінці, саме цьому ми повинні присягнути на вірність: всій нашій сім’ї та цьому прекрасному дому Землі, який у нас є», – сказав Коппола після того, як пішли титри, представляючи глядачам членів своєї сім’ї.
Френсіс додав, що найважливіше та найкрасивіше слово, яке є у кожній мові – це «надія». Їй він і присвятив свою картину.
Надія – найважливіше слово. Фото: Getty Images